Bartosz Narzelski
Trener i projektant usług - pomaga zespołom wdrożyć kulturę pracy badawczo-projektowej (service design thinking).
Wykładowca School of Ideas na SWPS, facylitator, zwolennik metody product discovery - badania potrzeb odbiorców i szybkiego weryfikowania założeń poprzez prototypowanie pomysłów biznesowych (online / offline).
Ostatnie 2,5 roku jako CX Manager rozwijał produkty i usługi testując nowe modele biznesowe w startuphubie firmy farmaceutycznej. Wcześniej współpracował w wielu multidyscyplinarnych zespołach, ma doświadczenie pracy z agencjami reklamowymi (VML, Brand New Heaven, OX Media i Kalicińscy.com), butikami strategicznymi, domami badawczymi i projektowymi (Stibitz, s360, This!, JAZ+, 4PResearch), softwarehousami (Laboratorium.ee, SoftwareMill), czy też z fundacjami (Fundacja Batorego, Sektor 3.0, ngo.pl, MFI) i dla sektora publicznego (PARP, Min. Finansów, PKW/KBW).
Z wykształcenia politolog, absolwent studiów podyplomowych Service Design na School of Form / SWPS oraz Psychologii Reklamy na UW.
Prywatnie fan LEGO, alternatywnej edukacji i inspirującej lektury.