Zobacz co możesz zrobić, aby członkowie Twojego zespołu byli bardziej zaangażowani, mieli poczucie sensu i celu. Wypracuj lepszy model pracy swojego zespołu.

Szkolenia IT online Warszawa – Szkolenie Management 3.0 Warszawa
Szkolenie management 3.0 – Warszawa
Management 3.0 to zwinne podejście do zarządzania i przywództwa w organizacji. Jest to wiedza obejmująca zagadnienia takie jak: motywacja, wprowadzanie zmian w organizacji, przywództwo, komunikacja.
Management 3.0 stworzył Jurgen Appelo – wydając w 2010 r. książkę pod tym samym tytułem. Od tamtej pory Management 3.0 stał się globalnym ruchem związanym z nowym podejściem do zarządzania.

Management 3.0 by Jurgen Apello
Warsztaty z metody Management 3.0 skupione są na pokazaniu nowoczesnych technik zarządzania zespołem. Pomogą Wam zbudować organizację na zasadach zwinnych – opartych na metodykach Agile. Na nowo zdefiniują przywództwo i zarządzanie jako odpowiedzialność oraz pomogą określić, w jaki sposób pracować wspólnie, osiągać wspólne cele i poprawiać efektywność działania.
Jest to idealne szkolenie dla osób otwartych na polepszenie swojego stylu przywództwa, którzy czują potrzebę innowacji i zmian.
Czas trwania
2 dni (2 x 8h w wariancie offline lub 4 x 4h w wariancie warsztatu zdalnego)
Szkolenia IT online – Warszawa – dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla liderów / managerów oraz osób zaangażowanych w przywództwo i zarządzanie, którzy chcą kreować rozwój organizacji w duchu Agile i są tzw. agentami zmiany.
Dla tych organizacji, które poszukują nowych, lepszych sposobów na zarządzanie lub zwinną pracę swoich zespołów.
- dla agile coachów, scrum masterów,
- liderów / menedżerów działów i zespołów,
- kadry zarządzającej organizacją,
- przedstawicieli działów IT, sprzedaży, marketingu
Zakres tematyczny szkolenia Management 3.0:
Zarządzanie i przywództwo
- Określanie celów i kierowanie zespołami
- Praktyki i wyzwania we wdrażaniu podejścia zwinnego
Motywacja i zaangażowanie
- Rodzaje motywacji, narzędzia oraz techniki wzmacniania motywacji
- Budowanie motywatorów
Teoria systemów złożonych
- Różnice pomiędzy złożonością a skomplikowaniem
- Złożoność oraz kryteria złożoności
Delegowanie i uprawomocnienie
- Samoorganizacja
- Budowanie zaufania
- Poziomy delegowania
- Budowanie odpowiedzialności
- Budowa wartości
- Wartości i kultura
Uczenie się i budowanie kompetencji
- Siedem sposobów budowania kompetencji
- Metryki rozwoju
- Poziomy kompetencji
Skalowanie struktury organizacyjnej
- Stymulacja wzrostu organizacji
- Kierunki rozwoju organizacji
- Zwinna skalowalność
- Wzorce balansowania struktur
- Sukces i porażka
- Wykorzystanie porażki do rozwoju
- Cztery wymiary zarządzania zmianą
- Narzędzia do retrospektywy
Cele szkolenia Management 3.0
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli:
- na czym polegają najnowsze trendy budowania efektywnej kultury organizacyjnej
- jak wprowadzić mądre rozwiązania do swoich zespołów
Kwestie organizacyjne
- Szkolenie jest w języku polskim. Wersja w jęz. angielskim jest również dostępna.
- Szkolenie prowadzi doświadczony trener Management 3.0 i praktyk wdrażania kultury organizacyjnej w zespołach zwinnych.
- Zgodnie z polityką marki Management 3.0, uczestnictwo w szkoleniu Management 3.0 przeprowadzonym online nie upoważnia uczestników do otrzymania certyfikatów na poziomie Management 3.0 Foundation (tym samym do ubiegania się o status facylitatora Management 3.0). Dlatego rozwiązaniem tymczasowym dla uczestników warsztatów online, którzy chcą ubiegać się o status facylitatora, będzie możliwość wzięcia udziału w otwartym i stacjonarnym szkoleniu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów w okresie do 6 miesięcy od ustania zakazu dotyczącego zgromadzeń.